Oj, nu var det länge sen igen...

Therese har gått om mig i uppdateringar, det är en aningen oroande. Hon har ju barn.. Jag har ju bara Pär. Eller, skillnaden kanske inte är så stor? ;)

Vi skulle ju naturligtvis lämna in våra deklarationer sista dagen, why not liksom? :) När vi skrivit allt och skulle åka iväg och lämna dem så kliver Pär utanför dörren utan sin deklaration. Hejlöst kul!
Numera behöver jag bara titta lite snett på honom så inser han på en gång att nåt ät tok och så klickar det till, oftast. :)

Vi firade inlämnandet och de kommande stora hålen på våra respektive konton med ett par tre drinkar hemma. :) Det blev Spritzers för hela slanten! Gott. :)

På lördag ska vi åka tågf med pappa, vi ska ner till Småland och hämta hem en bil. Ännu en bil väljer jag att kalla det. :) Åka 75 mil hem sen utan radio, det kan bli hårt.

Ikväll skall för övrigt Pär, Emil och Leo upp till Härnösand för att hämta hit Lenas piano, de har ej plats för det längre så det skall få bo hs oss. Dock har vi ingen plats för det just i detta hus, så det får bo i förrådet tills vi flyttar igen.

Vi har tagit oss igenom tre smaker nu i Ben & Jerrys' glassortiment. Favoriten är fortfarande helt klart Chocolate Therapy! Jag dreglar bara av tanken på det.

Glömde mobilen hemma idag också, så jag fick åka hem en snabbis nu på morgonen. Man klarar sig ju inte utan mobil på det här stället, de ringer ju direkt på mobilen från alla håll och kanter, det var ju fördelen med kundtjänst iaf. Anonym så det förslår kunde man ju vara där.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, jag hade ju tänkt pika dig för bloggtorkan när jag såg din kommentar, så har du uppdaterat! Tur för dig ;) Fixhult på Ikea, inte de snyggaste skinn/lädersofforna på marknaden men priset väger upp så vi är helnöjda. De ser ut som de vi har nu fast aningens mindre och i svart.

2008-05-08 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0