Helg igen! :D

Har varit en helt sanslös vecka, har varit så fullt på jobbet att man inte ens hunnit småblogga lite. Känner mig alldeles sluut!

Så här försummas både bloggläsning och bloggskrivning. Inte bra.

Tvättade mammas bil igår, vi var hennes chaufförer för hon var på nån choklad- och vinprovning, vilken lyx va?
Och dessutom få en ren bil, som vi iofs åker runt i nu idag också då vår bil är och blir lite polerad. :)

Ska lämna tillbaka Skodan ikväll, i samma veva som vi ska till mamma och pappa och äta tillsammans med familjen Lööf från Nolby. :)
Och innan vi lämnar Skodan så ska vi ju ha hämtat hem Edith så klart.

Bert och Ann-Marie var förbi med en inflyttningspresent igår medan vi var borta, ringde och tackade och kom sen på att vi ju kunde fika tillsammans hos mamma på kvällen efter att vi  häntat henne. Så jag skcikade ett mess och de dök upp efter åtta. Kul!
FIck för övrigt ett gigantiskt stort salt och pepparkvarnsset! Coolt var det!

Rensade ogräs i onsdags medan Pär klippte gräs, det var nästan kul. Men det var nog övergående.. :)
Pärs kompis Peter var nere och visade upp sin bil och kollade in vårt hus nu i veckan också, och mitt i det så dök Janne och Binger förbi och vill ha kaffe. Så vi blev ett helt gäng. :)

Imorrn kommer fam Westin och grillar, lär bli skitkul! Ska marinera köttet ikväll.

Och på söndag så fyller farmor år. Och som vanligt så önskar hon sig ju inget. Har inga bra idéer än heller, måste filura lite på det.

Kick-offen förra helgen var skitkul. Vi tog det lugnt och figurade i en mordutredning. :) Jag bor med en mördare kom det fram där, men konstigt nog fick han gå fri! Jag säger ju att dagens rättssystem är åt skogen!
Österström rekommenderas defintivt iaf! Underbar mat, mysigt och nära. vilket ju är skönt när man ska hem också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0