FREDAG!

Therese ligger snäppet före, varenda gång jag skall mobba henne för taskig uppdatering så är det ju gjort!

Bara att falla för grupptrycket. Grupptrycket är trevligare nuförtiden genteomt när man gick i skolan, får liksom mindre konsekvenser nu. :)

Det coola huset bredvid oss är till salu, riktigt fint på insidan också. Men för få sovrum och väldigt dyrt.

Pelle ska iväg med Leo och köra en sväng gokart idag direkt efter jobbet, så jag ska passa på att dyka in till mor och far så släpper Leo av Pär där sedan.. Sen efter det så ska det inhandlas en present, tur att vi har hyfsad koll på vad..

Sen blir det räkor och vitt vin, även Leo ska vara med. En romantisk kväll. ;) Lagomt enkelt när vi inte ids laga mat och det är ju tidig morgon imorrn som gäller. Pappa har tagit semester så vi skall få sitta nånstans inne i tåget ist, som tur var så kliver de upp på morgonen och skjutsar oss till station. Underbart!

Oj just det ja, Pär och jag har vunnit 1 000 kr i resecheckar på via P3. Hur kul som helst, vi drog ihop en liten story och skickade dit och vann. Hhi, det var vi som tog på oss äran att tippa åt jobbet idag, så vissa skulle hem och förbereda sig för förtidspensionen nu i helgen. :D

Fikade en snabbis hos Sabina i onsdags efter Birstaturen också, var första gången jag såg hennes fondvägg i vardagsrummet. Pinsamt, men sant. :) Den har ju suttit där ett tag. :)

Har även varit och kollat in nya Max i Birsta, Pele skulle bjuda Emil på lite käk efter pianoäventyret och man är ju inte sen att hänga på en sån sak.

HIttade ett par riktiga roliga byxor på Cubus, de passade mig perfa och en klänning där också, den hart jag invigt idag. Det är underbart att springa runt i halteneck när andra har vinterjackor. Ändå höll jag på att avlida av värme. Shit alltså. Vi sprang på Donken på fikat nu på eftermiddagen också, en Flurry med Daim och chokladsås, det gör susen för Beach 2008 det!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, något man kan hitta på P3:s hemsida?

2008-05-09 @ 17:54:58
Postat av: Carro

Hej! Nu är d dax att jag gör mej hörd här!Hittade hit förra veckan via Blogg.se, å i egenskap av tremänning( barnbarn t IB) så har jag härmed blivit trogen läsare =)Det måste väl vara närmare 20 år sen vi umgicks på samma tillställning iofs.. Kul blogg! Ha det så bra! //Carro

2008-05-13 @ 09:16:17
URL: http://Carros80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0