14 maj

Idag så skall det springas, skulle egentligen göra det igår men då hann vi inte. Nu är det ett tag sen igen, detta kommer att ta kål på mig. Men men, man kan ju inte gnälla på att byxorna inte sitter snyggt om man inte försöker iaf. Så heja GI och löparskor. Vore trevligare med en tidning och en glass. :)
Undra om man ska ha en glassmaskin? Då kan man ju göra glassen själv på riktiga grejor ist för sockret pch allt det andra. Men är det v ärt det? HIttade en men den tog bara 0.8 liter, och man borde väl oftast använda den om man är några stycken. Det blir ju lite glass. Världsliga problem. :)

Skall passa på att handla efter springturen också, hittade ett mumsigt recept i ena GI-boken igår när jag sökte lite inspiration. Vi hade allt utom just lövbiff hemma. Plus att det måste bunkras upp lite, vi har ju inte varit hemma på ett tag så vi har ju inte handlat heller. Vårt normalt lverfulla kylskåp bjuder inte på så mycket kul just nu.

Kanske kan passa på att göra lite chili con carne ikväll också, bra till matlådor. Vi ska ju till Therese, Micke och Viktor imorrn. Det skall bli kul, inte bara för att se om Viktor växt nåt utan även för att vi brukar ha väldigt kul ihop när vi träffas. :) Tydligen har Viktor fått testa nåt av plaggen vi köpte till honom innan han föddes i storlek 62, coolt. :)

Skall försöka se om jag kan hitta bilderna som knäpptes i Stockholm iaf och lägga in några. :)
På tiden va?
Hade mer bilder i förra bloggen, även om det inte var massor. Men jag skriver ju oftast mina inlägg på jobbet och där har jag ju inget. Ska börja ta med mjig kabeln och kameran hit ist.
Eller så kan man göra som Pär, ta med mobilladdaren till jobbet och sen inte ta med den hem igen. Då får man döda mobiler. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0