This is a shitty day!

Eller kanske ändå inte, men vi är alldeles för lite folk på plats och det innebär att man får en hel del ärenden på sitt bord som inte egentligen skulle ha hamnat där. Sånt är ju lite synd! Tid tar det också.

HIttade en ny favoritblogg för ett tag sen, men den glömde jag liksom bort under förra veckan eftersom att jag har alla mina favoritbloggar på jobbets favortier.. Skönt att vara tillbaka i det avseendet! :)

Pär installerade vår bärbara dator igår också! Perfekt, satt i soffan och surfade för första gången. Sen ringde Emma och då glömde jag bort resten sen. Såg Kockduellen iaf, jag är nog lite mer förtjust i Staffan Ling. Men det ger sig nog med tiden. Min typ av program iaf!

Kommentarer
Postat av: s.

Välkommen till ännu segare blogg.se då! (Försök inte uppdatera kvällstid, för det går bannemig inte) Kockduellen är definitivt mer Staffan Ling än den där Peder Lamm, men det kanske är en vanesak. Roligt att de visar det igen, iallafall! Speciellt med roomservice-Mattias! :)

2008-03-11 @ 11:26:37
URL: http://nogg.se/anemone
Postat av: Emma

Nämen! :)

2008-03-11 @ 17:34:09
Postat av: s.

hihi. har du medvetet valt att vara man här på bloggen? (det står så på info-sidan man kommer till när man klickar på bilden på dig)

2008-03-11 @ 18:07:09
URL: http://nogg.se/anemone
Postat av: Therese

Stackare! Inte kul att ha tråkigt, men kul att få känna sig behövd när man kollar in sin egen blogg :) Ja husnazisten har varit i farten här, han tvingade mig att bädda sängar och vika tvätt, stackars mig! ;) Sedan blev det lite Birsta, men imorgon lär vi stöta på varandra, då är det skolarbete som gäller *bävar*

2008-03-11 @ 18:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0