Att fylla år är klockrent!

Fick massor med fint igår! Blir alldeles matt! :) Och glad. :) Lena kunde inte komma, men Robin, Thomas, mamma och pappa var där.

Vi fick varsin bok av mamam och pappa, ist för en blamma sa dem. Det var Jonas Moström, tror jag han heter. Han som skriver deckare som utspelar sig i Sundsvall, ska börja på den första nu i helgen. Åh, det ser jag fram emot.

Jag fick en sån där Change med plats för fyra ljus från Cult Design av Robin, med svart och vita "manscetter". Grymt bra. De hade emd sig ett kuvert med pengar fårn farmor Maj. Aldrig fel. Av mina svärföräldrar och vovvarna fick jag pärlörhängen, ett mycket gott vin, andra säsongen av Frasier, ett par coola tesilar och pengar.

Örhängena sitter i örat och ett avsnitt Frasier såg vi igår, tesilarna skall testas ikväll. Pengarna kan minska lite imorrn. Vi skall iväg ich köpa present åt Robin som fyller år på söndag, så då kan man ju passa på att göra lite egen shopping också. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0