13 mars

Tur att man har datumet längst ner till höger på datorn, annars skulle jag inte alltid ha koll på vilken dag det är. :)

8761 steg blev det igår, och då var det ju ingen regelrätt motion inräknat i det. Idag blev det en morgonpromenad så jag är redan uppe i 6326. :) Men så kommer ju Pärs föräldrar, Robin och mina föräldrar och äter middag ikväll också så då blir det ju inte så mycket motionerande av. Kanske vore läge att sätta fast den på Rocky då? :)

Snuvan och småhostan hänger kvar, i morse kändes det nästan värre. Hur går allt sånt här till? Försvinn!

Kommentarer
Postat av: s.

hur långt har du då hunnit gå i kilometer under den promenaden, ungefär? så man får ett hum om hur mycket mer jag måste gå per dag? (iofs kan jag nog gissa det till 9500 steg en vanlig hemmadag ;P)

2008-03-13 @ 12:32:05
URL: http://nogg.se/anemone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0