Rabarberpaj

Min bordskamrat går på semester på måndag, han hade gjort en helt underbart god rabarberpaj som han hade med sig idag plus att chefen köpt jordgubbar. Det med lite marsansås var ju vidunderligt gott!
Lägg till där att Emma skall göra ananaspaj tills imorrn, och jag skall göra koksgrädde/glass till. SOMMAR! Sommar och sol.

Hyrbilen i Skottland är bokad. Den kostar 144 pund för de dagar vi skall ha den, och i deposition vill de ha 395 pund. Det är sjukt mycket pengar. Men man får ju tillbaka dem, men iaf. Ockrare till skottar. Inte undra på att de inte har råd med kalsonger under kilten.

Pratade med Sabina igår samtidigt som jag diskade och Pär tvättade bilen. Rudde och Lobban, låter inte det som underbara namn att ha i bakhuvudet tills det är dags för kids? ;)

Idag kommer Danne ner och skall hjälpa Pär med MGn och Pär skall polera Dannes bil. Jobbutbyte. Sweet. Jag ska utfödra karlslokarna. Och göra nubben jag ej gjorde igår, den skall bara stå en dag. Så det var ju prima. Undra hur många det är på systemet idag? Tur att vi är klara. :)

Ska försöka få tag i mamma och pappa och se om de vill hjälpa till att resa flaggstången, då kan pappa få hjälpa till lite med linan också. Jag är ju flaggstångsoskuld. Kan nada, tror inte att Pelle är så van heller. Tur pappa kan!

Förmodligen dags att klippa gräset också.

Vill även meddela att när klockan var 3 minuter i sex imorse så anlände vi till elljusspåret, och småjoggade runt. Sjukt men säkert nyttigt. Onaturligt. :)


Kommentarer
Postat av: s.

Nej? Skottland? Ska ni? Ååååh!

Jag satt så sent som i eftermiddags och kikade på bilder från en bekant som var där alldeles nyssens. Jag vill också!!

2008-06-24 @ 23:57:10
URL: http://nogg.se/anemone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0