Ny dag, nya möjligheter ;)

Jag var sjukt trött imorse. Helt vansinnigt, somnade i sängen igen. Efter att jag hade duschat!! SKumt men sant. Fick bli lite turkisk ypghurt, rivet äpple och kanel till frukost på jobbet sen. :)

Jag har två paket att hämta ut också, ett från H&M och ett från inreda.com
Det ska bli lattjo!

Kom på att vi ju måste se till att åka till mamma och pappa nu igen, det är ju mindre än en vecka innan de åker till Italien!
Sicka lirare! Vi som ska ha Råttan måste ju ha lite koll. :) Plus att det väl ska vattnas blommor, plockas i landet och klippas gräs. Tur att de har en svärson. Hihi!

Det blir hårda tider när vi måste kliva upp varje morgon för att rasta Rocky, och åka hem på lunchen. Fast när farmor och farfar kommer hem fårn Norge, då rastar de ju garanterat honom på luncherna om de kan. Ska kolla det med dem när vi grattar farfar på söndag tror jag att det blir.

I söndags var vi ut och åt på Lörudden med Pär släkt, minus mamma Lena. Helt underbart gott! Att man inte är där oftare. Det vattnas i munnen nu igen bara jag tänker på det, det var gott från förrätt till efterrätt. Jag tog bilder, men sladden är ju hemma så klart. Bilderna kommer. :)

Vi var hos mamma och pappa i lördags och åt räkor och aioli, spelade På Spåret och tittade på en Van Veeteren-film. Det var mysigt! Framför allt så vann Pär och jag. Mycket viktigt. Vi hade ju dessutom jobbat övertid på morgonen på jobbet, i fyra timmar. Jag lyckades även få nackspärr på jobbet, vet inte hur det gick till. Men jag var rörlig som en 90-åring både lördag och söndag.

I söndags på dagen var vi och tittade på backtävlingarna på Södra Berget också, Pär och hand biltokeri. Det var varmt, långt att gå, och fullt med mygg. Jag har 9 stycken myggbett på benen/fötterna. Det kliar. :)

Dags att gå och hjälpa min kära arbetskamrat nu. Plikten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0