Godmorgon

Eller god vete fan, trött som vanligt. Skulle jag inte vara trött en vardagsmorgon så skulle jag ju tro att nåt var fel. :)

Lämnade Rocky hos farmor och farfar igår. Han får en glidig vecka.

Malin, Daniel och Alvin var och hälsade på igår, Alvin har ju blivit så stor.  Och underbart söt med de där lockarna. :)

Vi åkte en sväng runt Alnö när vi hade lämnat Rocky och sen åkte vi hem och såg ett avsnitt Dexter.

Fredag kväll spenderades på Champinjonvägen, det var kul som alltid. :) Rocky gillade Viktor, han är bebistokig den där hunden. :) Undra om det smittar? :) Insåg iaf att jag suger på att "spotta pil"..

Jag och Rocky slappade i söndags, vi körde ryggläge mest hela dagen. Sjukt skönt.

Idag så blir det vattning hos mamma och pappa, de har alldeles för mycket blommor. Bli ren gräsklippning här denna vecka också, så att det är fint när de kommer hem på lördag. :)

Kommentarer
Postat av: Carina N

Men hur kan ni vara på Championvägen, och inte komma förbi och hälsa på oss....?! skratt

2008-07-15 @ 15:56:01
Postat av: Therese

När kommer Skottlandsredogörelsen då? :) Och whiskeyinbjudan ;)

2008-08-02 @ 14:30:38
Postat av: Lisa

Jag vill också se & höra om Skottland! ;) Kram!

2008-08-07 @ 05:09:58
URL: http://myownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0