Semestern är över!

Och vilket regn vädret bjuder på. De thar pösregnat sen imorse. Snacka om att det blev höst på en gång.
Kan bli svårt att ota utsidan av huset idag om det skall regna så här. Vi får se. :(

Hade 173 olästa mail nu när jag öppnade inkorgen på jobbet, man kan bli stressad av mindre.
Dags att sätta sig i telefonen nu om fem minuter. Ska bli spännande att se om man kommer ihåg allt..

Lösenord och liknande brukar ha en förmåga att flyga ur huvudet under semestern, man kopplar bort allt. :)

Vi ska på HSB på lunchen, så moussakan ska kastas in med en vidunderlig fart.
Tur att jag tog ett paraply med mig imorse. Önskar att jag slapp gå ut på lunchen faktiskt. Men det är ju för en god sak iaf.

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn

2008-08-18 @ 10:01:51
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0