Ny design är på G!

Underbart, tur att nån har tillräckligt med tålamod och kunskap för att orka hålla på med min blogg. Jag tycker inte alls om det här blåa, så det är ju liksom inget kul att skriva inläggen då heller.

Men Therese ska försöka kirra biffen, och sen kommer det ju att vara hur kul som helst! :D

Vår store VD är här, orkade bara inte lyssna klart på talet. Inte jättespännande. Jag är nöjd här på min plats just nu ist.
Coolt att bygglov är i stan också. De brukar kunna hitta på roliga saker. Jag nätshoppade lite förut, lite roliga grejer till lägenheten och några småsaker till Pär. SKa bli sjukt kul när de kommer! :D

Fick hem lite grejer från cdon igår. Bland annat en dvd med avsnitt från Galen i dig!
En av mina favoritserier när den gick, med Paul Reiser och Helen Hunt. Fast det är bara 28 avsnitt, får inte ihop det. Fanns ingen annan heller liksom. Men man får njuta så länge det varar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men, berätta mer nu! Jag är nyfiken, vart är det ni ska flytta? Vad händer där hemma? Kram!

2008-08-21 @ 14:25:19
URL: http://myownwords.blogg.se/
Postat av: s.

Grejer till lägenheten? Betyder det att nästa objekt att renovera är en lägenhet? Eller vadå? Jag instämmer i Lisas Berätta! :D

2008-08-22 @ 10:47:06
URL: http://sandralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0