Lååååång tystnad

Men nu är det nära till semesterns slut, så då återkommer man till bloggvärlden igen.
Denna gång bara för en kort stund, man skall ta tillvara de dagar som är kvar. :)

Skottland, namnceremoni, Dalarna, mäklare... Semestern har varit fylld med massor. Återkommer om det sedan, med lite bilder och så.

Ska strax dra iväg en stund. Sen ska jag träffa Emma.

Pelle är nere i Hälsingland med MG:n. OS i bakgrunden, 2 nya tidningar köpte jag på ICA Maxi. Det blir nog bra det här. :)

Skänker en extra tanke till mormor oxå, det är precis ett år sedan hon gick bort idag. :(
Har mitt "mormor-halsband" på mig. Det är viktigt!

Kommentarer
Postat av: s.

Åh. Ni var i Dalarna och sa inte Hej?!?

Mormorshalsband låter fint. Min mormor var tyvärr inte mycket för smycken (tror bara hon hade sin vigselring, på den tiden morfar levde..), men jag har iofs hennes pelargon istället...:)

2008-08-15 @ 14:09:54
URL: http://nogg.se/anemone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0