Mammas bullar

Hihi, Emma drömde om min mammas bullar inatt. Jag blev sjukt bullsugen. :) Jag frågade henne om de var goda.

"jupp, som alltid. men de låg i frysen så det var inte nybakt och extra prima!"

Coolt, va mamma? Om du läser detta så får du ta åt dig lite extra och ge Emma en påse nästa gång du bakar. ;)

Även att det verkar som om någon har snott vår spade. Vi hittar den ingenstans på gården iaf, den kan ju ligga nersnöad, men då borde det vara i närheten av bron där den stått och där finns den inte. Jag vilel köpa en ny med tanke på det extrema vädret här.. Men Pär vägrar, han säger att han hellre tänker trampa ner snön. Det ska bli kul att se. :)

Även att det i alla reklamblad bara var utemöbler, dynor och träoljor, hur många köper det i helgen tro? Haha, en snöskoter vore mer användbart!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu har jag också hittat hit! :) Kram vännen!

2008-04-10 @ 16:25:49
URL: http://myownwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0