Haga är trevligt det!

Jo, min kära sambo lämnade dörren öppen imorse, och nu när vi hade snabbhandlat lite på lunchen inför imorrn så åkte vi hem med det. Då insåg vi att dörren stod öppen, den var alltså bara inte olåst.
 
Helt orört var det inne hos oss dock, TACK FÖR DET!

EMil och Pär oljade altan i lördags, och Pär fortsatte i söndags. Jag passade på att göra annat. Pär njuter av att vårda saker, olja, smörja in och så vidare. Sånt är skumt, men underbart att bo med.
Och Emil var ju alldeles under bar som frivilligt hjälpte till! Sicken hjälte. :)

Mamma och pappa gästade oss igår, vi bjöd på middag gentemot att mamma planterade lite. Blev skitfint!
Lättskött också. :)

Jag är grymt sugen på ett Nintendo Wii. :) Lurar lite på det. Fast först så skall bron fixas. Ska se vad dolda fel-färsäkrningen täcker, för det blir inte billigt! Så går det när det har fuskats förut. Grattis, du har vunnit en brödrost, som min chef brukar säga.

Annars leker livet finfint, vi lyxade på en Ben & Jerrys i söndags, det var ju glasssöndag. Chocolate Therapy. Jag säger bara, UNDERBART! Jag är såld. Skjut mig. :)

Har suttit coh käkat nåhgra rutor 70% nu, har en kaka i lådan för extremt sötsug, så att jag inte käkar nåt ännu sämre. :)

Näst sista dagen på jobbet denna vecka, det känns ju rätt trevligt. Man är liksom på bra humör och det gör inget att det strular när man vet att man snart får gå hem och ha helg. Och strulat har det gjort idag.

Pär har hittat en nu gammelbil också, så vi skall åka tåg ner mot SMålandsstenar någon helg framöver. Förmodligen nästa vecka. Det var inte så billigt heller, sen ska det ju köras hela vägen hem sen också. Satt och kollad epå SJ:s hemsida. Lite omgjord var den också. Vill även meddela att bilen ej har nån radio. 50 år gammal bil och ingen radio, och en väldig massa mil hem. Bara ljudet av förgasaren, som den nuvarande ägaren sa.
Det är inte alltid lätt. :)

Nu blir det fika här! Tack för det påhittet.

Kommentarer
Postat av: s.

Du borde testa chocolate fudge brownie och raspberry-ben & jerrysen också! (det är bara dem jag hunnit testa än.. ska avverka en sort per månad i sommar hade jag tänkt ;) phish-sorterna har jag fått lovordade för mig också :)

2008-04-29 @ 23:45:50
URL: http://nogg.se/anemone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0