9 april - SNÖ!

Var kommer all denna snö ifrån? Helt hopplöst ju. Morgonpromenaden imorse kändes lång och motig. Men vi promenerade iaf. Friskusar! Det är ju bara att kasta in ballerinaskorna i garderoben igen..

Vi var ut på Blomstelandet med mamma och pappa igår, skulle fixa ihop ett arrangemang till Pärs farmor som fyller 80. Lite kompletteringar på Buketten, det blev helt underbart fint! Mamma är grymt duktig på sånt där.

Pär och jag åkte på Elgiganten och sen på Lidl och shoppade, innan vi åkte till mamma och pappa för att hämta upp blommorna, blev ju även lite hem till oss. :)
Råkade blir lite fikamat där, gott var det. Och lite Äntligen hemma och House. :)

De ringde från Belle Visage nu också, Helena är sjuk så om jag inte byter människa så blir det inget idag. Jag avböjde erbjudandet, hon skulle tydligen behöva springa emellan. Jag väntar.
Och med mina nya lugg så syns det ju inte så väl iaf. Jag älskar min nya frisyr! :)





Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

har ni också snö idag? vi med...

2008-04-09 @ 09:48:57
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0