4 april

Tänk, att mammor alltid har sånt inflytande på en. Man lyssnar på en gång. :D
Grattis Therese!

Apropå mamma, mina föräldrar var och satte upp gardiner och fixade i vårt tv-rum. Blev skitsnyggt.
Även att mrobror och Binger kom förbi också, blev till att snabbåka på Konsum och köpa mer mjölk till kaffet.

Imorrn blir det kalas för Anton, han fyller två. Stora grabben. :) Blir en tur till leksaksaffären idag, min favoritsysselsättning nästan.

Annars så ska vi avsluta våra medlemskap på verket, vi använder det ju inte längre. Jag har lovat Pär att jag ska börja springa så att vi kan springa tillsammans.. Hua. Men övning ger färdighet, sen har jag ju mitt hopprep och mina hantlar också. Det blri nog bra, billigare om inte annat.

Underbart skönt med helg, jag jobbade nästan ihjäl mig igår på jobbet, jag avklarade mer ärenden än jag nånsin lyckats med. Skulle nog volja påstå att ingen annan skulle kunna toppa det heller, det var helt sinnessjukt!

Pär ska upp till H-sand imorrn och hjälpa sin pappa att köra skit till tippen. Så han kommer senare till Antons kalas, förhoppningsvis inte så sent.

Var hos mäklaren igår och gjorde ett utkast till deklarationen ang lägenhetsförsäljningen. Det är inte alltid kul att göra en vinst, det komme rju surt efteråt. Men det var ju väntat, och blev även lite mindre skatt än vad vi hade räknat med, så det kändes ju bra iaf.

Kommentarer
Postat av: s.

Åh, äntligen en uppdatering! Jag klickar frenetiskt in här varje dag och hoppas att några rader ska ha tillkommit sedan sist.. Lever bilen igen? Eller har ni fått hem den åtminstone?

2008-04-04 @ 15:23:52
URL: http://nogg.se/anemone
Postat av: Emma

Vi kommer att bli the next Marion Jones... fast utan dopningskandaler (förhoppningsvis). :D

2008-04-04 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0